“Provitaal beat Corona home work-out”

Niet iedere dag staat in het teken van een fysieke intensieve workout. Bewegen op welke manier dan ook is al goed. Denk goed om je naasten en vergeet de rest om je heen niet! Neem tijd om anderen, weliswaar met gepaste afstand, op te zoeken. blijf de social distancing in acht houden.

Collega Ton Alberts ging, natuurlijk op de fiets, langs bij zijn opa(94) om een praatje te maken.

✅ Social distancing talk



🙏🏼take care🙏🏼
“Provitaal beat Corona home work-out”
Onderstaand acht buikspieroefeningen, kies er drie uit en probeer deze in 3series van 12herhalingen uit te voeren.
Dit kan per oefening, of middels een circuit variant.
Dit betekend dat je de drie gekozen oefeningen direct 12herhalingen achter elkaar uitvoert, vervolgens pak je 1minuut rust, waarna de tweede serie start etc.
✅ Buikspieren

🙏🏼take care🙏🏼
“Provitaal beat corona work-out”
Met vandaag het Provitaal beweegadvies!
🙏Take care🙏
Provitaal beat Corona home work-out”
🤸🏼ZEER EFFECTIEVE WORKOUT VOOR DE STABILITEIT🤸🏼
✅ Stabiliteit workout

🙏🏼take care🙏🏼

🇳🇱Deel 25🇳🇱“Provitaal beat Corona home work-out” Met vandaag HIIT! HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Het trainingsprincipe van HIIT is dat je door middel van intervals in een korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Met een HIIT training wissel je intensieve oefeningen af met minder intensieve oefeningen of rust.Praktisch gezegd is een trap omhoog rennen en weer rustig aflopen al een voorbeeld van een HIIT training.De intensiteit van de training kan volledig op jouw niveau afgestemd worden omdat een HIIT training in allerlei vormen en maten te doen is. Los van het feit dat je werkt met intervallen heb je de vrijheid om zelf invulling te geven aan je training. Op deze manier kun je een HIIT training gemakkelijk zelf samenstellen en laten aansluiten bij jouw trainingsdoelen.✅ 10 minuten HIIT- trainingDeel dit bericht en TAG je maatje!🙏🏼take care🙏🏼

Geplaatst door Provitaal Fysiotherapie Meeden op Zondag 19 april 2020
Provitaal beat Corona home work-out”
Met vandaag HIIT! HIIT staat voor High Intensity Interval Training.
Het trainingsprincipe van HIIT is dat je door middel van intervals in een korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Met een HIIT training wissel je intensieve oefeningen af met minder intensieve oefeningen of rust.
Praktisch gezegd is een trap omhoog rennen en weer rustig aflopen al een voorbeeld van een HIIT training.
De intensiteit van de training kan volledig op jouw niveau afgestemd worden omdat een HIIT training in allerlei vormen en maten te doen is. Los van het feit dat je werkt met intervallen heb je de vrijheid om zelf invulling te geven aan je training. Op deze manier kun je een HIIT training gemakkelijk zelf samenstellen en laten aansluiten bij jouw trainingsdoelen.
✅ 10 minuten HIIT- training

🙏🏼take care🙏🏼